Garantie
Wat is garantie?
Wanneer je product bij normaal gebruik niet of onvolledig werkt heb je recht op garantie. Dit betekent dat wij een vervangend product leveren of je product kosteloos repareren.
Heb je problemen met een artikel neem dan contact op met onze klantenservice of kom naar onze winkel, zodat we het direct voor je kunnen oplossen. Music All In beschikt over leeninstrumenten, zodat je geen optredens of repetities hoeft te missen.
Klantenservice@musicallin.nl
+31 (0) 71 36 156 98
Uitzonderingen garantie
De volgende producten zijn uitgezonderd van garantie:
- Drum- & percussiestokken
- Snaren
- Rieten
- Kabels
- Plectrums
De bovenstaande producten hebben bij intensief gebruik een veel kortere levensduur dan 5 jaar. Bovendien dien je deze regelmatig te vervangen voor een optimaal gebruik en geluid van je instrument.
Heb je het idee dat één van de bovenstaande producten toch technische fouten bevatten waardoor de levensduur zelfs bij normaal gebruik veel te kort is? Neem dan contact op met onze klantenservice of kom naar onze winkel.
Wat is mijn garantiebewijs?
Het garantiebewijs is de factuur die je ontvangt nadat je een bestelling hebt geplaatst, of je aankoopbon welke je ontvangt in onze winkel. Alle online bestellingen en de meeste aankopen in onze winkel worden op naam geregistreerd, zodat wij je ook zonder bon makkelijk kunnen helpen.
Ben je je aankoopbon of factuur verloren? Neem contact met ons op en zorg dat je één van de onderstaande gegevens bij de hand hebt:
- naam en adres gegevens
- aankoopdatum
- aangekochte product
Mijn garantie is verlopen. Kan ik bij jullie terecht?
Jazeker. Wij hebben reparateurs in dienst voor vrijwel alle instrumenten. Hierdoor kunnen we de meeste klachten en defecten snel en in huis voor je oplossen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantietermijn?
Helaas kunnen we dit meestal niet van te voren zeggen. Het ligt er maar net wat voor een instrument het is en wat er defect is. In veel gevallen kan onze klantenservice je telefonisch of per mail helpen, maar soms is het noodzakelijk dat onze reparateurs eerst een kosteninschatting maken, nadat zij het instrument en de klacht hebben onderzocht. Je kan hiervoor zonder afspraak langskomen in onze winkel.
Ik heb het product niet bij jullie gekocht? Kan ik bij jullie terecht?
Dit is geen probleem. We zien je graag in onze winkel en helpen je graag. Dankzij onze eigen reparatie afdelingen kunnen we de meeste klachten en defecten snel voor je oplossen. Ook kun je kosteloos gebruik maken van een leeninstrument. Echter kunnen wij geen garantie bieden als het om producten gaan die niet bij ons zijn gekocht.
Je zult dus in de meeste gevallen wel moeten afrekenen voor je reparatie.