Retourneren
Wanneer je een product heb besteld bij Music All In mag je deze zonder opgave van reden retourneren bij ons. Je kan er voor kiezen om het product te ruilen of je geld terug te krijgen. Terug sturen is gratis bij Music All In. Wij betalen de verzendkosten!
Mag ik mijn bestelling retourneren?
- Je hebt 30 dagen om je bestelling te retourneren. Wanneer je meerdere artikelen hebt besteld kun je er ook voor kiezen om niet de hele bestelling, maar gedeeltes te retourneren.
- Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
- Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wilt sturen.
Artikelen die je niet kunt retourneren:
- Fysieke cadeaubonnen en -kaarten.
- Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
- Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
Hoe retourneer ik mijn artikel?
Gebruik dan het onderstaande adres:
Music All In
Antwoordnummer 10030
2200 VB Noordwijk
Geef het pakket af bij een PostNL kantoor. Je hoeft niets te betalen. Wij betalen de retourzending.
30 dagen niet goed geld terug
Valt het artikel wat je hebt ontvangen tegen, of bevalt het niet? Je kan binnen 30 dagen zonder opgave van reden het product aan ons terug sturen. Dit kan gratis naar ons antwoordnummer. Je krijgt na ontvangst van de retourzending, je geld binnen 3-5 werkdagen terug gestort.
Artikel is beschadigd
Heb je een artikel ontvangen wat beschadigt is en je wilt deze ruilen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zorgen ervoor dat je snel een vervangend product opgestuurd krijgt.
klantenservice@musicallin.nl
+31 (0) 71 36 156 98
Artikel geretourneerd, maar niks meer gehoord
Waarschijnlijk gaat er iets mis! Neem snel contact met onze klantenservice op zodat zij het kunnen uitzoeken. We zorgen er dan voor dat je alsnog spoedig een vervangend artikel ontvangt of je geld teruggestort krijgt.