Verzenden & bezorgen
Hoe snel bezorgen jullie?
Alle voorradige producten die voor 17:00 uur besteld worden, worden dezelfde dag overgedragen aan PostNL. Zij zorgen ervoor dat je bestelling de volgende werkdag in huis is. Soms loopt ook PostNL ongewild vertraging op. je kunt daarom zelf je pakket volgen via het Track & Trace systeem van PostNL. Zodra het pakket ons magazijn verlaten heeft, sturen wij je deze code op.
Wat is een track & trace nummer?
Wanneer een bestelling die niet door de brievenbus past of een hoge waarde heeft, zal deze met een traceercode verzonden worden. Daarmee kun je de verzending volgen en eventueel zelf een bezorgmoment kiezen op mijnpakket.postnl.nl.
Je ontvangt deze code zodra je bestelling ons magazijn verlaat.
Mijn bestelling staat op afgerond, maar ik heb nog niks ontvangen?
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Afgerond’? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen.
Wanneer er enkele producten uit je bestelling niet voorradig zijn, nemen we contact met je op of je een deellevering wilt ontvangen. Wanneer onze klantenservice geen contact met je heeft opgenomen over een deellevering en je zending is incompleet, neem dan contact op met onze klantenservice.
Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een orderbevestiging. Controleer voor de zekerheid je spamfolder. Heb je niks ontvangen of twijfel je of je bestelling wel goed is ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Ja hoor, dat is geen probleem. We raden je wel aan om bij een grote bestelling, of bij een bestelling van grote of zware artikelen een gewoon adres te gebruiken. Artikelen zwaarder dan 12kg kunnen niet naar een postbus worden gestuurd. Wanneer je een product hebt besteld, zoals een drumstel of een digitale piano, die te groot zijn voor PostNL, nemen we contact met je op en maken we een afspraak op maat voor de bezorging. Het artikel wordt dan afgeleverd door onze eigen bezorgdienst.
Ik heb een pakket ontvangen wat ik niet zelf heb besteld. Wat moet ik doen?
Wanneer je een voor jou onbekend pakket hebt ontvangen, kijk dan of deze bedoeld is voor een van je buren. Is het je eigen adres, dan gaat het vermoedelijk om een foutieve bestelling. Om betalingsherinneringen te voorkomen kun je de bestelling dan kosteloos retourneren naar:
Music All In
Antwoordnummer 10030
2200 VB Noordwijk
Nederland
Bent u niet in de gelegenheid om het product af te geven bij een PostNL punt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb iets gekocht in jullie winkel wat te groot is om zelf te vervoeren?
Wanneer je een groot product hebt gekocht, online of in de winkel, zoals een piano of een drumstel, dan nemen wij contact met je op om een bezorg afspraak te maken. Onze eigen bezorgdienst komt bij je langs op een moment wat jou uitkomt. Wij bezorgen het product niet alleen, maar zetten het ook in elkaar voor je en installeren het wanneer nodig.
Bestelling afhalen in de winkel
Geen zin om thuis te wachten op de postbode? Haal je bestelling op in onze winkel in Noordwijk. Geef bij het bestellen aan dat je de bestelling op wil halen in Noordwijk, Print je order bevestiging uit of laat deze zien op je smartphone.
Music All In
Keyserswey 63
2201CX Noordwijk
Zuid-Holland | Nederland